روش های دانلود عکس مذهبی
نوشته شده توسط : alitala

ارسال بدافزار در پی دانلود فایل‌های دانلود عکس مذهبی

کلاهبرداری از طریق دانلود فایل های مذهبی

رئیس پلیس فتا استان مازندران هشدار داد: شهروندان هنگام دانلود زیارت عاشورا، مداحی‌های ویژه ماه محرم مراقب باشند در دام مجرمان سایبری گرفتار نشوند.

 

پايگاه اطلاع‌رسانی پليس فتا: سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران‌ اظهار داشت: بسیاری از فایل‌های آلوده به جاسوس افزارها و بدافزارها هنگام دانلود نرم افزارهای خاص توسط کاربر بدون اطلاع او بر روی سیستم نصب می‌شود.

 

وی افزود: یکی از راه‌های سرقت اطلاعات کاربران، ارسال بدافزار است که معمولاً در قالب فایل‌های ضمیمه شده است، کاربر به هنگام نصب برنامه مجوزهایی (از قبیل دسترسی به دفترچه تلفن، پیامک‌ها، تماس‌های تلفنی و…) را به نرم‌افزار می‌دهد از این رو به مجرمان سایبری اجازه نفوذ به تلفن همراه قربانی را می‌دهد.

 

سرهنگ خورشاد دانلود نرم افزارها و دانلود عکس مذهبی و ادعیه‌های مذهبی ویژه محرم را مناسب‌ترین روش برای ارسال بدافزار دانست و گفت: با توجه به اینکه دانلود و دریافت فایل‌های مذهبی، زیارت عاشورا، نرم افزارهای مرتبط در این ایام افزایش پیدا می‌کند لذا پیش‌بینی می‌شود ارسال این‌گونه بدافزارها در قالب فایل‌ها در ایام محرم وجود دارد؛ بنابراین هموطنان عزیز باید دقت و حساسیت بیشتری در دانلود و نصب فایل‌های مذهبی داشته باشند.

 

رئیس پلیس فتا استان مازندران‌ در خصوص دیگر ترفند این مجرمان سایبری گفت: در پی تبلیغات دانلود مداحی یا فایل‌های مذهبی با کم‌ترین قیمت شاهد ارسال لینک‌های جعلی در کانال‌ها و شبکه‌های‌اجتماعی هستیم که کاربران به صفحات جعلی پرداخت هدایت کرده؛ منجر به سرقت اطلاعات بانکی و در نهایت خالی شدن حساب شهروندان می‌شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: متأسفانه برخی از شهروندان به توصیه‌های پلیس توجه نکرده و منجر به از دست دادن موجودی حساب بانکی‌شان تمام می‌شود.

 

سرهنگ خورشاد برای جلوگیری از نفوذ بدافزارها به کاربران توصیه کرد: آنتی ویروس سیستم خود را به روز کرده و بعد از هردانلود اقدام به ویروس کشی سیستم کنند.

 

وی تاکید کرد: برای دانلود برنامه‌ها و فایل‌های و دانلود عکس مذهبی حتما از طریق سایت‌های معتبر اقدام کنند و به هیچ عنوان به پیام‌ها یا کانال‌های راه افتاده در شبکه‌های اجتماعی اطمینان نکنند.

 

رئیس پلیس فتا استان مازندران‌ از شهروندان درخواست کرد: توصیه‌‌های پلیس فتا را جدی گرفته و آنها را به کار ببندید تا در معرض این‌گونه کلاهبرداری قرار نگیرید و در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت‌های سایبری با ما درمیان بگذارید.





:: برچسب‌ها: دانلود عکس مذهبی با کیفیت دانلود عکس مذهبی برای وضعیت واتساپ عکس مذهبی برای پروفایل واتساپ عکس مذهبی امام حسین عکس مذهبی برای تصویر زمینه عکس مذهبی پروفایل امام زمان عکس مذهبی دخترانه دانلود عکس مذهبی با کیفیت فول اچ دی مبلغ گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: